Warunki gwarancji

Co podlega gwarancji/reklamacji?

1) Gwarancji podlega tylko korpus i głowica baterii bez elementów mocujących oraz elementów dodatkowych typu wąż, słuchawka czy wylewka w przypadku baterii z wyciąganą wylewką.

2) Gwarancji nie podlegają produkty będące gratisem.

3) Gwarancji podlega powłoka, którą pokryte są baterie(dotyczy wybranych modeli)

4) Czas trwania gwarancji w zależności od typu towaru to 24-52 miesiące w przypadku baterii i zestawów natryskowych i 6 miesięcy w przypadku słuchawek prysznicowych, węży i innych elementów będących akcesoriami.

5) Towary zakupione na FV nie podlegają zwrotowi, a jedynie wymianie. Jak dokonać reklamacji? W celu poinformowaniu o złożeniu reklamacji, należy wysłać do nas wiadomość elektroniczną na adres e-mail  wpisując w tytule Reklamacja i nazwa produktu, a w treści koniecznie swoje dane wraz z loginem allegro!Następnie reklamowany produkt wraz z protokołem należy przesłać na adres: RACCORDI Poland ul. Średnia 75 05-822 Milanówek z dopiskiem "Reklamacja i nr aukcji" Dla sprawnego przebiegu procedury reklamacyjnej, wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: - imię i nazwisko, - adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli życzysz sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, - datę nabycia towaru, - rodzaj reklamowanego towaru i numer aukcji, - dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia Prosimy, abyś wraz ze zgłoszeniem reklamacji dostarczył nam wadliwą rzecz oraz przede wszystkim dowód jej zakupu. Może to być na przykład kopia paragonu fiskalnego lub faktury. Nie ma możliwości rozpatrzenia reklamacji na odległość. Koszt demontażu oraz odesłania towaru na reklamację ponosi kupujący!

Karta gwarancyjna produktu wraz z warunkami gwarancji dostępna  TUTAJ.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl